Δεκάδες ήταν οι επαγγελματίες που βρέθηκαν το απόγευμα της Μ. Τρίτης στο Επιμελητήριο Μαγνησίας, ώστε να ενημερωθούν από κοντά για τις επιχειρηματικές ευκαιρίες στην αγορά του Καναδά, σε μία ενημερωτική εκδήλωση που συνδιοργάνωσαν το Επιμελητήριο Μαγνησίας και η Ομοσπονδία Επαγγελματιών, Βιοτεχνών, Εμπόρων Ν. Μαγνησίας.
Στο πλαίσιο της συμφωνίας CETA μεταξύ ΕΕ και Καναδά, όπου καταργούνται δασμολογικοί και φορολογικοί περιορισμοί, που υπήρχαν κατά το παρελθόν, η Εμπορική και Οικονομική Ακόλουθος του Ελληνικού Προξενείου στο Τορόντο, κ. Αρετή Σκαφιδάκη, ενημέρωσε τους παρευρισκόμενους για τις εξαγωγικές προϊόντων.
Όπως τονίστηκε στην ημερίδα, στόχος είναι να αναδειχθούν οι επιχειρηματικές ευκαιρίες που μπορεί να υπάρχουν για την Μαγνησία και ευρύτερα για την Θεσσαλία, σε μία τεράστια αγορά, όπως αυτή του Καναδά.
Ήδη, οι εξαγωγές των προϊόντων είναι στο προσκήνιο και κυρίως αφορούν σε επιχειρήσεις με εξαγωγική ωριμότητα και μία εξωστρέφεια. Εξάλλου, τομείς όπου μπορούν να αξιολογηθούν ως προς αυτό αφορούν στον αγροτοδιατροφικό τομέα, τις ελιές, το λάδι, τα αρωματικά φυτά, το τσάι της Βρύναινας, την φέτα, αλλά και τα τυροκομικά προϊόντα που έχουν αρχίσει να αναπτύσσουν την δυναμική τους στην αγορά του Καναδά και μπορούν να είναι ανταγωνιστικά.
Πρωταρχικό ρόλο σ’ αυτό, όπως υπογραμμίστηκε παίζει και το γεγονός ότι στην αγορά του Καναδά, για την προσέλκυση επιχειρηματικών δράσεων χρειάζεται κάτι το ιδιαίτερο και ταυτόχρονα και ανταγωνιστικό, ώστε να κερδίσει το ενδιαφέρον.
Στην δεύτερη θεματική ενότητα της εκδήλωσης οι επαγγελματίες ενημερώθηκαν για στον σχεδιασμό και τις προωθητικές δράσεις για την προσέλκυση τουριστών στην Μαγνησία.
Όπως επεσήμανε η κ. Χρύσα Τσαγανού, Απόφοιτος Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης, με ειδικότητα στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και Περιφερειακή Ανάπτυξη και Γεν. Γραμματέας του Δήμου Αλμυρού κ. Χρύσα Τσαγανού, «η αγορά του Καναδά είναι τεράστια. Μιλώντας σε απόλυτα μεγέθη, 10,6 εκατ. Καναδών τουριστών ταξίδεψαν το 2018, έχουν μία ιδιαιτερότητα ότι κάνουν πολλές διανυκτερεύσεις, τουλάχιστον δύο εβδομάδες που είναι πολύ σημαντικό για τον τουρισμό.
Πρέπει λοιπόν να δούμε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που ζητούν να δουν σε μία περιοχή για να μπορέσει και η δική μας αγορά να προσαρμοστεί. Την ίδια ώρα, θα πρέπει να εστιάσουμε και στις μεγάλες καναδικές εκθέσεις του τουρισμού για να μπορέσουμε να προβάλλουμε την περιοχή μας, τόσο σε τοπικό, όσο και σε περιφερειακό επίπεδο».
Στο πλαίσιο της συμφωνίας CETA μεταξύ ΕΕ και Καναδά, όπου καταργούνται δασμολογικοί και φορολογικοί περιορισμοί, που υπήρχαν κατά το παρελθόν, η Εμπορική και Οικονομική Ακόλουθος του Ελληνικού Προξενείου στο Τορόντο, κ. Αρετή Σκαφιδάκη, ενημέρωσε τους παρευρισκόμενους για τις εξαγωγικές προϊόντων.
Όπως τονίστηκε στην ημερίδα, στόχος είναι να αναδειχθούν οι επιχειρηματικές ευκαιρίες που μπορεί να υπάρχουν για την Μαγνησία και ευρύτερα για την Θεσσαλία, σε μία τεράστια αγορά, όπως αυτή του Καναδά.
Ήδη, οι εξαγωγές των προϊόντων είναι στο προσκήνιο και κυρίως αφορούν σε επιχειρήσεις με εξαγωγική ωριμότητα και μία εξωστρέφεια. Εξάλλου, τομείς όπου μπορούν να αξιολογηθούν ως προς αυτό αφορούν στον αγροτοδιατροφικό τομέα, τις ελιές, το λάδι, τα αρωματικά φυτά, το τσάι της Βρύναινας, την φέτα, αλλά και τα τυροκομικά προϊόντα που έχουν αρχίσει να αναπτύσσουν την δυναμική τους στην αγορά του Καναδά και μπορούν να είναι ανταγωνιστικά.
Πρωταρχικό ρόλο σ’ αυτό, όπως υπογραμμίστηκε παίζει και το γεγονός ότι στην αγορά του Καναδά, για την προσέλκυση επιχειρηματικών δράσεων χρειάζεται κάτι το ιδιαίτερο και ταυτόχρονα και ανταγωνιστικό, ώστε να κερδίσει το ενδιαφέρον.
Στην δεύτερη θεματική ενότητα της εκδήλωσης οι επαγγελματίες ενημερώθηκαν για στον σχεδιασμό και τις προωθητικές δράσεις για την προσέλκυση τουριστών στην Μαγνησία.
Όπως επεσήμανε η κ. Χρύσα Τσαγανού, Απόφοιτος Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης, με ειδικότητα στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και Περιφερειακή Ανάπτυξη και Γεν. Γραμματέας του Δήμου Αλμυρού κ. Χρύσα Τσαγανού, «η αγορά του Καναδά είναι τεράστια. Μιλώντας σε απόλυτα μεγέθη, 10,6 εκατ. Καναδών τουριστών ταξίδεψαν το 2018, έχουν μία ιδιαιτερότητα ότι κάνουν πολλές διανυκτερεύσεις, τουλάχιστον δύο εβδομάδες που είναι πολύ σημαντικό για τον τουρισμό.
Πρέπει λοιπόν να δούμε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που ζητούν να δουν σε μία περιοχή για να μπορέσει και η δική μας αγορά να προσαρμοστεί. Την ίδια ώρα, θα πρέπει να εστιάσουμε και στις μεγάλες καναδικές εκθέσεις του τουρισμού για να μπορέσουμε να προβάλλουμε την περιοχή μας, τόσο σε τοπικό, όσο και σε περιφερειακό επίπεδο».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου