Κάθε μέρα έχεις πολλά να κάνεις στη δουλειά. Τα καθήκοντά σου γεμίζουν τη μέρα σου και σου μένει ελάχιστος χρόνος, καθώς προσπαθείς να τα στριμώξεις όλα και να τα προλάβεις.
Tα email έχουν γίνει πλέον σημαντικός πυλώνας της δουλειάς στο γραφείο και το inbox σου είναι μια λίστα με πράγματα που έχεις να κάνεις.
Περισσότερα από 89 δισεκατομμύρια μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αποστέλλονται κάθε μέρα από επιχειρήσεις, σύμφωνα με έρευνες. Μάλιστα, τα περισσότερα λάθη στα email γίνονται τη Δευτέρα.
Τα επαγγελματικά email είναι ένα σημαντικό κομμάτι της δουλειάς και της ζωής μας. Ωστόσο, λίγοι μόνο γνωρίζουν τον σωστό τρόπο για ν' αρχίσουν και να τελειώσουν ένα επιχειρηματικό email με επαγγελματισμό, για να έχουν τα καλύτερα αποτελέσματα.
Από τη στιγμή που θα πατήσεις το κουμπί «αποστολή», είναι δύσκολο να πάρεις πίσω όσα έχεις γράψει σε ένα email και ιδίως όταν πρόκειται για επαγγελματικό email τότε πρέπει να είσαι προσεκτική.
Η τέχνη του επαγγελματικού email έχει τους δικούς της κανόνες και μια πρόσφατη έρευνα βρήκε την κακή συνήθεια που κάνουν αρκετοί με αποτέλεσμα να δείχνουν ερασιτέχνες.
Η έρευνα, η οποία δημοσιεύθηκε στο «Social Psychological and Personality Science», διαπίστωσε πως το να βάζεις ένα χαμογελαστό emoticon σε ένα επαγγελματικό email, μειώνει την αντίληψη που έχει ο παραλήπτης για εμάς σχετικά με τις ικανότητές μας.
Το χαμογελαστό emoticon στο τέλος μιας πρότασης ενός επαγγελματικού email αφήνει περισσότερο αρνητική εντύπωση παρά θετική.
Συγκεκριμένα δίνει την εικόνα ενός ερασιτέχνη και ενός «ανίκανου» συνεργάτη.
Το να χρησιμοποιούμε χαρούμενα emoticon στα εταιρικά emails δεν μας κάνει να εμφανιζόμαστε φιλικοί και προσεγγίσιμοι στον παραλήπτη του μηνύματος, αλλά πολύ κακοί επαγγελματίες.
Αυτή η κακή συνήθεια δεν αυξάνει την αίσθηση οικειότητας και φιλικότητας, όπως μπορεί να πιστεύουμε, αλλά δίνει μια πολύ άσχημη εικόνα για το επαγγελματικό μας προφίλ.
Πηγή:https://www.bovary.gr/health-diary/19043/i-kaki-synitheia-poy-eheis-otan-stelneis-ena-epaggelmatiko-email-se-kanei-na
Tα email έχουν γίνει πλέον σημαντικός πυλώνας της δουλειάς στο γραφείο και το inbox σου είναι μια λίστα με πράγματα που έχεις να κάνεις.
Περισσότερα από 89 δισεκατομμύρια μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αποστέλλονται κάθε μέρα από επιχειρήσεις, σύμφωνα με έρευνες. Μάλιστα, τα περισσότερα λάθη στα email γίνονται τη Δευτέρα.
Τα επαγγελματικά email είναι ένα σημαντικό κομμάτι της δουλειάς και της ζωής μας. Ωστόσο, λίγοι μόνο γνωρίζουν τον σωστό τρόπο για ν' αρχίσουν και να τελειώσουν ένα επιχειρηματικό email με επαγγελματισμό, για να έχουν τα καλύτερα αποτελέσματα.
Από τη στιγμή που θα πατήσεις το κουμπί «αποστολή», είναι δύσκολο να πάρεις πίσω όσα έχεις γράψει σε ένα email και ιδίως όταν πρόκειται για επαγγελματικό email τότε πρέπει να είσαι προσεκτική.
Η τέχνη του επαγγελματικού email έχει τους δικούς της κανόνες και μια πρόσφατη έρευνα βρήκε την κακή συνήθεια που κάνουν αρκετοί με αποτέλεσμα να δείχνουν ερασιτέχνες.
Η έρευνα, η οποία δημοσιεύθηκε στο «Social Psychological and Personality Science», διαπίστωσε πως το να βάζεις ένα χαμογελαστό emoticon σε ένα επαγγελματικό email, μειώνει την αντίληψη που έχει ο παραλήπτης για εμάς σχετικά με τις ικανότητές μας.
Το χαμογελαστό emoticon στο τέλος μιας πρότασης ενός επαγγελματικού email αφήνει περισσότερο αρνητική εντύπωση παρά θετική.
Συγκεκριμένα δίνει την εικόνα ενός ερασιτέχνη και ενός «ανίκανου» συνεργάτη.
Το να χρησιμοποιούμε χαρούμενα emoticon στα εταιρικά emails δεν μας κάνει να εμφανιζόμαστε φιλικοί και προσεγγίσιμοι στον παραλήπτη του μηνύματος, αλλά πολύ κακοί επαγγελματίες.
Αυτή η κακή συνήθεια δεν αυξάνει την αίσθηση οικειότητας και φιλικότητας, όπως μπορεί να πιστεύουμε, αλλά δίνει μια πολύ άσχημη εικόνα για το επαγγελματικό μας προφίλ.
Πηγή:https://www.bovary.gr/health-diary/19043/i-kaki-synitheia-poy-eheis-otan-stelneis-ena-epaggelmatiko-email-se-kanei-na
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου