Τη δική τους... λίστα μέτρων προφύλαξης κατά του κορωνοϊού φαίνεται ότι καταρτίζουν αρκετοί Αμερικανοί, που αν και παραμένει άγνωστο αν τηρούν τις συστάσεις του εκεί «ΕΟΔΥ» αποφάσισαν να εξαντλήσουν ή να επεκτείνουν τη σχολαστικότητά τους στην μπύρα Corona.
Σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε η 5W Public Relations, ένα εντυπωσιακό ποσοστό 38% καταναλωτών μπύρας επιμένει ότι δεν θα αγόραζε σε καμία περίπτωση, τη συγκεκριμένη μάρκα μπύρας, όσο διαρκεί η επιδημία του κορωνοϊού.
Σύμφωνα μάλιστα με τον επικεφαλής της εταιρείας, δεν τίθεται καν ζήτημα ότι η μπύρα Corona βιώνει τις επιπτώσεις του κορωνοϊού, αν και η σύνδεσή μεταξύ τους είναι ανύπαρκτη.
Ο επικεφαλής της εταιρείας εξηγεί ότι ο συνειρμός του ονόματος της μπύρας και του ιού δημιουργεί θέματα. «Μπορεί να φανταστεί κάποιος έναν πελάτη σε μπαρ να λέει στον μπάρμαν “μπορώ να έχω μία Corona;” ή “δώσε μου μία Corona”;».
Μάλιστα, το 14% των ερωτηθέντων στην έρευνα που δηλώνουν καταναλωτές της συγκεκριμένης μπύρας παραδέχθηκαν ότι δεν θα την ζητούσαν δημοσίως.
Εντυπωσιακό και ενδεικτικό της πλήρους σύγχυσης των ερωτηθέντων είναι και ένα ποσοστό 16% που δηλώνει ότι δεν μπορεί να είναι βέβαιο εάν η μπύρα και ο ιός έχουν... σχέση.
Πάντως ορισμένοι εξακολουθούν να έχουν τα μυαλά στη θέση τους, διαβεβαιώνοντας ότι δεν θα αλλάξουν τις καταναλωτικές τους συνήθειες.
protothema
Σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε η 5W Public Relations, ένα εντυπωσιακό ποσοστό 38% καταναλωτών μπύρας επιμένει ότι δεν θα αγόραζε σε καμία περίπτωση, τη συγκεκριμένη μάρκα μπύρας, όσο διαρκεί η επιδημία του κορωνοϊού.
Σύμφωνα μάλιστα με τον επικεφαλής της εταιρείας, δεν τίθεται καν ζήτημα ότι η μπύρα Corona βιώνει τις επιπτώσεις του κορωνοϊού, αν και η σύνδεσή μεταξύ τους είναι ανύπαρκτη.
Ο επικεφαλής της εταιρείας εξηγεί ότι ο συνειρμός του ονόματος της μπύρας και του ιού δημιουργεί θέματα. «Μπορεί να φανταστεί κάποιος έναν πελάτη σε μπαρ να λέει στον μπάρμαν “μπορώ να έχω μία Corona;” ή “δώσε μου μία Corona”;».
Μάλιστα, το 14% των ερωτηθέντων στην έρευνα που δηλώνουν καταναλωτές της συγκεκριμένης μπύρας παραδέχθηκαν ότι δεν θα την ζητούσαν δημοσίως.
Εντυπωσιακό και ενδεικτικό της πλήρους σύγχυσης των ερωτηθέντων είναι και ένα ποσοστό 16% που δηλώνει ότι δεν μπορεί να είναι βέβαιο εάν η μπύρα και ο ιός έχουν... σχέση.
Πάντως ορισμένοι εξακολουθούν να έχουν τα μυαλά στη θέση τους, διαβεβαιώνοντας ότι δεν θα αλλάξουν τις καταναλωτικές τους συνήθειες.
protothema
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου