Ο τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής εμφανίστηκε στο GP της Ουγγαρίας φορώντας μια μπλούζα στα χρώματα του ουράνιου τόξου στην οποία αναγραφόταν η φράση «Same Love» (μτφ. η αγάπη είναι ίδια) αλλά και προστατευτική μάσκα στις ίδιες αποχρώσεις, ξεσηκώνοντας αντιδράσεις σε μια χώρα η οποία έχει δείξει αντίθετη στα δικαιώματα της LGBTQ+ κοινότητας, με πιο πρόσφατη κίνησή της την έγκριση νόμου που απαγορεύει την «προώθηση της ομοφυλοφιλίας σε ανηλήκους».
«Θα είμαι χαρούμενος εάν με αποκλείσουν. Μπορούν να κάνουν ό,τι θέλουν. Δεν με νοιάζει τι κάνουν. Θα το ξανά έκανα », ανέφερε μετά το τέλος ο Γερμανός πιλότος όσον αφορά τους κανονισμούς της F1 πως οι οδηγοί θα πρέπει να αφαιρούν τα μπλουζάκια τους και να φοράνε τις φόρμες τους κατά την ανάκρουση του εθνικού ύμνου της χώρας πριν πέσει η καρό σημαία, έχοντας ήδη γονατίσει στο πλαίσιο του «We Race As One».
Παρόμοια στήριξη έδειξε και ο Λιούις Χάμιλτον πριν τον αγώνα, ποστάροντας σχετικές ιστορίες στο Instagram. « Προς όλους σε αυτήν την όμορφη χώρα, ενόψει και του Grand Prix του σαββατοκύριακου, θέλω να γνωστοποιήσω την στήριξή μου σε όσους επηρεάζει ο νόμος της κυβέρνησης κατά των δικαιωμάτων της LGBTQ+ κοινότητας. Είναι απαράδεκτο, δειλό και παραπλανητικό εκ μέρους αυτών που είναι στην εξουσία το να ψηφίζεται ένας τέτοιος νόμος. Ο καθένας δικαιούται την ελευθερία να είναι ο εαυτός του, ανεξαρτήτως του πώς αγαπούν και του πώς προσδιορίζουν τον εαυτό τους », σχολίασε ο Βρετανός.
Οι γιούχες και ο (επικείμενος) αποκλεισμός του Φέτελ
Τόσο ο Φέτελ όσο και ο Χάμιλτον αποδοκιμάστηκαν έντονα από το κοινό που παρακολούθησε την τρομερή μάχη η οποία χάρισε στον οδηγό της Alpine, Σεμπαστιάν Οκόν, την πρώτη νίκη της καριέρας του αλλά και την πρώτη νίκη της κατασκευάστριας εταιρείας. Όσον αφορά τον Χάμιλτον, τους τελευταίους μήνες οι αποδοκιμασίες έχουν γίνει κάτι συνηθισμένο σε όποια πίστα κι αν βρεθεί, ωστόσο υπήρχε η αίσθηση πως η ένταση αυτήν τη φορά ήταν μεγαλύτερη.
Κι αν ο Άγγλος (που λίγο νωρίτερα είχε κάνει μια φανταστική κούρσα για να τερματίσει τρίτος έχοντας βρεθεί τελευταίος μετά την εκκίνηση) έμεινε στο να ακούει μόνο τα παράπονα της εξέδρας, ο Φέτελ αναμένει για να δει εάν θα ακυρωθεί η συνολική του προσπάθεια για παραβίαση του κανονισμού για τα καύσιμα , με το επίσημο πόρισμα να αναφέρει πως δεν ήταν εφικτό να αντληθούν από το μονοθέσιό του περισσότερα από 300 γρ. βενζίνης αντί για το 1 λίτρο το οποίο ορίζεται ως το ελάχιστο όριο. Σύμφωνα με τον κανονισμό της F1, «οι διαγωνιζόμενοι θα πρέπει να διασφαλίσουν πως θα είναι εφικτό να παρθεί ένα δείγμα 1 λίτρου οποιαδήποτε στιγμή κατά την διάρκεια του event».
Συγκεκριμένα ο Γερμανός παραμένει δηλωμένος ως δεύτερος με την υποσημείωση πως «η κατάταξη είναι προσωρινή», με την Aston Martin έχει ήδη ενημερώσει την FIA πως διατίθεται να προσβάλει μέσω έφεσης, την οποία θα πρέπει να καταθέση μέχρι την ερχόμενη Πέμπτη (05/08).
Η βαθμολογία μετά τις εξελίξεις μετά από ένα Grand Prix που θα μείνει στην ιστορία
Οι αλλεπάλληλες συγκρούσεις μετά την εκκίνηση οδήγησαν σε μισάωρη καθυστέρηση μετά το τέλος της οποίας ο Λιούις Χάμιλτον βρέθηκε να οδηγεί μόνος του, παίρνοντας την απόφαση να παραμείνει στην πίστα αντί να περάσει στα πιτς για αλλαγή ελαστικών, όπως είχαν κάνει όλοι οι υπόλοιποι που δεν είχαν οδηγηθεί σε εγκατάλειψη. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ο Βρετανός να υποχωρήσει τελευταίος, αλλά στο δεύτερο μισό των γύρων απέδειξε πόσο μεγάλος οδηγός είναι κερδίζοντας εύκολα θέσεις μέχρι να πέσει πάνω στον πέμπτο Φερνάντο Αλόνσο. Ο πολύπειρος Ισπανός από την 5η θέση ήταν και αυτός που κράτησε πίσω του τον Χάμιλτον και ουσιαστικά απέκλεισε το ενδεχόμενο νίκης του, αλλά στο τέλος λύγισε με τον Χάμιλτον να προσπερνάει και τον Κάρλος Σάινθ για να μπει το πόντιουμ.
Μετά τις τελευταίες εξελίξεις και εάν τελικά ισχύσει κανονικά η τιμωρία του Φέτελ, ο Χάμιλτον (Mercedes) θα πάει στους 195 βαθμούς από τους 192 στους οποίους εξακολουθεί να είναι δηλωμένος, και ο Μαξ Φερστάπεν (Red Bull) στους 187 από τους 186 όσον αφορά τη βαθμολογία των οδηγών. Σε αυτή των κατασκευαστών, Mercedes και Red Bull είναι επίσης αυτές που προηγούνται (300-290 βαθμοί).
protothema
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου