Ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Θεσσαλίας & Κεντρικής Ελλάδος απηύθυνε Υπόμνημα προς τον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών κ. Χρήστο Σπίρτζη και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ κ. Φίλιππο Τσαλίδη, εκφράζοντας την υποστήριξή του στο αίτημα που διατύπωσε το Επιμελητήριο Βοιωτίας με την υπ’ αριθμ Α4/105/15.5.2019 επιστολή του, σχετικά με τον αποκλεισμό του Νομού Βοιωτίας από τα σχεδιαζόμενα express δρομολόγια του τρένου Αθηνών – Θεσσαλονίκης.
Αναλυτικότερα, όπως αναφέρθηκε στην επιστολή του Συνδέσμου:
Η ολοκλήρωση των έργων εκσυγχρονισμού του βασικού σιδηροδρομικού άξονα της χώρας και της έναρξης των γρήγορων δρομολογίων με πλήρη ηλεκτροκίνηση μεταξύ Αθηνών και Θεσσαλονίκης αποτελεί ένα πολύ θετικό βήμα, για την ταχύτερη μετακίνηση ατόμων και μεταφορά εμπορευμάτων.
Ωστόσο, σύμφωνα με δημοσιεύματα στον τύπο, η περιφερειακή ενότητα Βοιωτίας αποκλείεται από τα δρομολόγια αυτά, δεδομένου ότι δεν προβλέπονται στάσεις στους σιδηροδρομικούς σταθμούς της περιοχής.
Ο αποκλεισμός αυτός υποβαθμίζει ακόμη περισσότερο το θέμα των υποδομών του Νομού, αν ληφθεί υπόψιν ότι από το καλοκαίρι του 2017 οι Σιδηροδρομικοί Σταθμοί Λιβαδειάς και Θήβας δεν παρέχουν υπηρεσίες εμπορευματικών μεταφορών, λόγω εκτέλεσης έργων.
Δεδομένου του σημαντικού ρόλου του σιδηροδρόμου για τη σύνδεση της Βοιωτίας, ιδιαίτερα με περιοχές της Βόρειας Ελλάδας, για τη μετακίνηση ατόμων αλλά και την μεταφορά εμπορευμάτων, ο Σύνδεσμος ζήτησε να εξετασθεί η δυνατότητα να ενταχθεί σε κάποια από τα δρομολόγια αυτά τουλάχιστον ο Σιδηροδρομικός Σταθμός της Λιβαδειάς.
Μέσω του συγκεκριμένου σταθμού δύναται να εξυπηρετηθεί ο πληθυσμός μιας ευρύτερης περιοχής, ο οποίος ανέρχεται σε περίπου 100 χιλιάδες κατοίκους και να τους δοθεί η δυνατότητα γρήγορης πρόσβασης σε Αθήνα και Βόρεια Ελλάδα.
Ο Σύνδεσμος θεωρεί ότι η σημασία της αναβάθμισης του ρόλου της σιδηροδρομικής σύνδεσης για την εξυπηρέτηση των πολιτών και των επιχειρήσεων της περιοχής είναι απολύτως κατανοητή και εξέφρασε την πεποίθηση ότι θα ληφθούν οι βέλτιστες αποφάσεις.
Αναλυτικότερα, όπως αναφέρθηκε στην επιστολή του Συνδέσμου:
Η ολοκλήρωση των έργων εκσυγχρονισμού του βασικού σιδηροδρομικού άξονα της χώρας και της έναρξης των γρήγορων δρομολογίων με πλήρη ηλεκτροκίνηση μεταξύ Αθηνών και Θεσσαλονίκης αποτελεί ένα πολύ θετικό βήμα, για την ταχύτερη μετακίνηση ατόμων και μεταφορά εμπορευμάτων.
Ωστόσο, σύμφωνα με δημοσιεύματα στον τύπο, η περιφερειακή ενότητα Βοιωτίας αποκλείεται από τα δρομολόγια αυτά, δεδομένου ότι δεν προβλέπονται στάσεις στους σιδηροδρομικούς σταθμούς της περιοχής.
Ο αποκλεισμός αυτός υποβαθμίζει ακόμη περισσότερο το θέμα των υποδομών του Νομού, αν ληφθεί υπόψιν ότι από το καλοκαίρι του 2017 οι Σιδηροδρομικοί Σταθμοί Λιβαδειάς και Θήβας δεν παρέχουν υπηρεσίες εμπορευματικών μεταφορών, λόγω εκτέλεσης έργων.
Δεδομένου του σημαντικού ρόλου του σιδηροδρόμου για τη σύνδεση της Βοιωτίας, ιδιαίτερα με περιοχές της Βόρειας Ελλάδας, για τη μετακίνηση ατόμων αλλά και την μεταφορά εμπορευμάτων, ο Σύνδεσμος ζήτησε να εξετασθεί η δυνατότητα να ενταχθεί σε κάποια από τα δρομολόγια αυτά τουλάχιστον ο Σιδηροδρομικός Σταθμός της Λιβαδειάς.
Μέσω του συγκεκριμένου σταθμού δύναται να εξυπηρετηθεί ο πληθυσμός μιας ευρύτερης περιοχής, ο οποίος ανέρχεται σε περίπου 100 χιλιάδες κατοίκους και να τους δοθεί η δυνατότητα γρήγορης πρόσβασης σε Αθήνα και Βόρεια Ελλάδα.
Ο Σύνδεσμος θεωρεί ότι η σημασία της αναβάθμισης του ρόλου της σιδηροδρομικής σύνδεσης για την εξυπηρέτηση των πολιτών και των επιχειρήσεων της περιοχής είναι απολύτως κατανοητή και εξέφρασε την πεποίθηση ότι θα ληφθούν οι βέλτιστες αποφάσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου